Sok meetinget tartasz a cégednél? Mindezt egy kiemelt csoportnak, vagy folyamatosan változó csapatok a meghívottak?
Mit gondolsz? Érdekes az előadási stílusod? Érdekes az, amit mondasz, vagy érdekessé tudod tenni?
Mindig sikerül időbe felkészülnöd a meetingre? Lényegre törő az előadási stílusod?
A meeting felpörgeti, vagy lenyomja a munkavállalóid "harci" kedvét?
Mindenki maradéktalanul odafigyel, amikor Te beszélsz? Van vitára lehetőség, vagy "csak" leadod az anyagot?
Mérted már, hogy mennyi hasznot termel egy-egy meeting?
Ha hasonló kérdések-gondolatok foglalkoztatnak, akkor olvasd el ezt, hátha ad egy-két jó ötletet:
http://hrvilag.com/unalmas-meeting/
A meetingek tökéletesen jók arra, hogy az ott hallottak alapján kreatív, új ötleteink legyenek a munkánkkal kapcsolatban, azonban az életkedve is elmehet a dolgozóknak tőle. Az alkalmazottak könnyen elvesznek a hosszan tartó különféle prezentációkban, a számtalan unalmasnak ható beszámolókban. Gyakran ezek az értekezletek semmilyen hatással nincsenek az adott egyén munkájára, ezért ha lehet, ne tegyük ezt saját munkavállalóinkkal.